Naam:
im-en-es.reislogger.nl
Reisverhalen:
Foto’s:

Over ons

Wij zijn Imke en Esther, studenten de aan de Verloskunde Academie in Groningen. In december vertrekken wij voor vijf weken naar Turiani Hospital in Tanzania om daar op de verloskamers te werken en een training te geven in 'Helping Babies Breathe'. Voordat we deze training gaan geven worden we eerst zelf getraind in Kaapstad. Bij elkaar hebben we al veel van de wereld gezien, nu zullen er nog enkele plekken aan toegevoegd worden. We hebben ontzettend veel zin in de komende tijd!

Over onze reis

7 december vertrekken voor de training in Kaapstad, 13 december keren we terug naar Nederland om vervolgens 15 december naar Dar Es Salaam te vliegen. We komen terug op 20 januari. Onze reis zal voornamelijk bestaan uit een stage in het ziekenhuis in Turiani maar uiteraard zullen wij ook enkele mooie plekjes in het land verkennen!

Bezochte landen

Wij hebben 32 landen (13%) bezocht:

Andorra, Bahama's, België, Botswana, Congo-Kinshasa, Denemarken, Duitsland, Frankrijk, Griekenland, Hongarije, Israël, Italië, Kroatië, Luxemburg, Namibië, Nederland, Oeganda, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rwanda, Slovenië, Spanje, Tsjechië, Turkije, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zambia, Zimbabwe, Zuid-Afrika, Zwitserland.